kabelko - kabelová televízia bardejov

Vaše otázky

  • Čo je potrebné k tomu, aby som si mohol zriadiť televíziu?
Ak máte akékoľvek otázky, na ktoré ste nenašli odpovede alebo ste už rozhodnutý nechať si zriadiť káblovú televíziu, navštívte kanceláriu spoločnosti, kde Vám radi zodpovieme vaše otázky, prípadne podpíšeme zmluvný vzťah a dohodneme termín inštalácie služby.
  • Je možné zakúpiť settobox na splátky?
Set top box je možné zakúpiť aj na splátky. Najviac na 3 mesačné splátky. Prvá splátka sa uhrádza pri zriadení služby.
  • Akým spôsobom je realizovaná montáž?
Do bytu účastníka, k TV príjimaču sa natiahne koaxiálny kábel (anténny kábel), ktorý je ukončený F-konektorom resp. IEC konektorom, v závislosti od typu TV resp. set top boxu. V cene zriadenia nie je úprava kábla po byte, lištovanie a podobne. V cene zriadenia nie je pripojenia viacerých TV v domácnosti. Tieto služby sú dodatočne spoplatnené v tarife a je potrebné si ich dohodnúť pri zazmluvnení služby.
 
V prípade, že máte vlastný káblový rozvod, je možné sa na tento existujúci rozvod napr. pri vstupe do bytu napojiť. Signál tak bude distribuovaný v pôvodnom rozvode a nie je potrebné realizovať nové káble k jednotlivým prijímačom. V prípade vysokého útlmu napr. poškodená kabeláž, zlé koncovky a podobne, spoločnosť Kabelko NENESIE zodpovednosť za stav kabeláže a opravy tejto kabeláže prípadne novú kabeláž je potrebné uhradiť podľa platnej tarify.
  • Sú poskytované zľavy pre existujúcich klientov?
Áno. Klienti, ktorí majú internet, majú nárok na zľavu, ktorá je uvedená v cenníku. Podmienkou na poskytnutie zľavy je rovnaké miesto poskytovania služby a rovnaký účastník služby.
  • Je možné napojiť viac televízorov?
Áno. Signál nie je kódovaný a je ho možné pripojiť na viac TV prijímačov, resp. set top boxov. Podmienkou je, aby signál neopustil bytovú jednotku - byt. Distribúcia signálu mimo bytu je prísne zakázaná a v prípade zistenia je dôvodom na okamžité ukončenie zmluvného vzťahu, čo môže mať za následok aj uplatnenie si zmluvnej pokuty za nedodržanie zmluvných podmienok poskytovania služby.
 
V prípade, že by bol signál do budúcna kódovaný, bude možné za poplatok dokúpiť ďalšiu dekódovaciu kartu.
  • Bude dostupná aj iná ako základná ponuka?
Áno. Do budúcna uvažujeme o rozširovaní programovej ponuky o ďalšie TV stanice a rádia, ktoré sa môžu objaviť v rozšírenej alebo tématicky orientovanej ponuke. Momentálne sú všetky stanice obsiahnuté v základnej ponuke.
  • Bude v budúcnosti viac TV programov?
Vďaka použitej technológii nie sme tak limitovaný ako bežní poskytovatelia podobných služieb, čo nám umožňuje ponuku postupne dopĺňať o nové TV stanice a rádia.
  • Akým spôsobom sa bude platiť za televíziu?
Vzhľadom na nízku mesačnú platbu sme sa rozhodli pre kvartálnu (3. mesačnú) fakturáciu služieb. Zákazníkom tým ušetríme čas s návštevou pobočky a peniaze v súvislosti s bankovými poplatkami. Platby môžete platiť štandardne ako doteraz priamo na pobočke (v pracovné dni po 12. hodine) alebo bankovým prevodom. Vzhľadom na netransparentný prístup zo strany spol. Slovenská pošta a.s., nepodporujeme platby poštovými poukážkami. V prípade, že nám zašlete takúto platbu, obratom ju zasielame späť na účet, odkiaľ peniaze prišli. Je to kvôli neuvedeniu vami zadaného variabilného symbolu na poukážke pri spracovaní platby. To neumožňuje automatické párovanie platby.
  • Je v ponuke aj balík služieb - napr. internet + televízia?
Zatiaľ neuvažujeme o spájaní týchto produktov, ale ako užívateľ internetu máte nárok na zľavu z mesačných poplatkov. Zľavy sú uvedené na stránke cenníka.
  • Je cena základného balíka garantovaná?
Áno. Po neštandardnom prístupe iných spoločností a ako prejav dôvery smerom k naším klientom sme sa ako prví rozhodli garantovať cenu základného balíka poskytovaných služieb. Táto cena sa môže navýšiť len pri zmene inflácie. Spravidla 1x ročne.
  • Ako je to s viazanosťou a výpovednými podmienkami?
Služba digitálnej TV je poskytovaná bez viazanosti. V prípade, že využijete niektorú s akcií alebo akciovú - zníženú cenu zriadenia, môžete byť zmluvne viazaný. Všetky podmienky sú uvedené v zmluve, v tarife/v cenníku a vo všeobecných obchodných podmienkach. Štandardná výpovedná doba je 1 mesiac a začína plynúť od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede zo strany zákazníka.
  • Je možné si zriadiť od Vás len televíziu?
Áno. Služba nie je viazaná na poskytovanie internetových služieb.
  • Je v ponuke aj Bardejovská televízia BTV?
Áno. V základnej ponuke je zaradená aj Bardejovská televízia BTV v digitálnej kvalite.
  • Poskytujete zľavy, ak by sme dali napojiť celý vchod?
Ak by bol záujem, radi prídeme na domovú schôdzu a ponúkneme možnosť poskytnutia signálu do existujúceho káblového rozvodu do celej bytovky/vežiaku alebo vchodu. V tomto prípade poskytujeme zľavy z mesačných poplatkov až do výšky 70 %. V prípade, že nie je vybudovaná kabeláž, je možné po vzájomnej dohode vybudovať aj nové prípojky do všetkých bytov.
 
Príklad:
Vo vchode máte 16 bytov a rozhodnete sa napojiť všetky domácnosti. Mesačná cena by nebola 5 eur na 1 byt, ale iba 1,5 eur na 1 byt. Platba by prebiehala kvartálne a bola by realizovaná z fondu bytového domu. Majiteľom by sa zvýšil odvod do fondu o 1.5 eur mesačne.
  • Ako zistím, či môj televízny prijímač podporuje DVB-C?
Najjednoduchšie je zadať model TV prijímača do vyhľadávača a na stránkach vyhľadať technickú špecifikáciu. Hľadajte podporu DVB-C digitálneho tunera. Môže to byť uvedené aj ako "Digitálny  DVB T/C tuner". Ak si nie ste istý, kontaktujte nás s modelovým označením a skúsime to preveriť.
  • Čo ak môj prijímač nemá DVB-C tuner?
V prípade, že Váš prijímač nemá vstavaný DVB-C tuner, je možné si zakúpiť DVB-C set top box, ktoré sa pripojí na TV prijímač.
  • Mám prijímač DVB-T pôjde mi aj DVB-C?
V technickom popise (technická špecifikácia) musí byť jasne uvedená podpora aj DVB-C alebo DVB-T/C. Ak si nie ste istý, kontaktujte nás s modelovým označením a skúsime to preveriť.
  • Aký je rozdiel medzi SD a HD set top boxom?
SD set top box, nedokáže spracovať HD signál, resp. signál v inom ako MPEG 2 kódovaní. V prípade že máte starší TV prijímač, ktorý nepodporuje HD ready resp. Full HD môžete si zakúpiť aj HD set top box, nakoľko novšie stanice budú dostupné len v HD resp. MPEG 4 kódovaní.
  • Je možné si televízny program aj nahrávať?
Áno. Pri kvalitnejších TV prijímačoch je to bežná funkcia TV. Novšie modely set top boxov to podporujú takisto. Napr. model Optibox Gekko podporuje nahrávanie až 3 staníc súčasne, pokiaľ sú vysielané z rovnakého frekvenčného pásma. Do jedného frekvenčného pásma sa zmestia cca 8-12 SD staníc resp. 4-6 HD staníc.
  
Ak ste nenašli odpoveď na vašu otázku, kontakujte nás prostredníctvom kontaktného formulára. Radi zaradíme ďalšie otázky a odpovede na túto stránku.
© 2012 | www.kabelko.sk | káblová televízia a optický internet Bardejov | designIT